6/12/2010

Uus algus

Ma ei usu oma silmi käes on juba juunikuu... Ohh! Seda imet küll! Kirjutan mõned märksõnad, mis toimub mu elus ja mõttes:

  1. Kool on täitsa lõpusirgel! Jesss! Ma olen juba nii valmis, et selle kooliga saaks ometi ühele poole, et siis Jumal teab mida oma ülejäänud eluga peale hakata. Loodan ainult, et need eksamitulemused, mis pole veel tulnud, oleksid positiivsed nagu on olnud eelnevad kaks. :D
    (Ha! Oli liiga segane?!)
  2. Mida enam ma Viimsis töötanud olen, seda enam ma seda kanti armastan. Ausalt kui mul kunagi tekib võimalus sinna kolida, siis haaran sellest võimalusest kahe käega kinni. Mulle nii meeldivad need inimesed seal. Nad on alati head rõõmsameelsed, sellised hõumid, mistahes rahvusest nad ka poleks. :D Täna oli äge see, et rääkisime ühe venelannaga nii moodi pooleks vene ja eesti keelt.
  3. Usuelus ütleks seda, et olen käsile võtnud ja lõpetamas ühte raamatut, mille pealkiri on "Get Out of the Pit" (Mare ehk mäletab veel seda) Mulle meeldivad autori mõtted, need on nii värskendavad ja samad nii lihtsad. Ta justkui kordaks seda, mida me niikuinii teame, aga millele tihti mõtleme.
  4. Naermine on ikka terviseks! :D
  5. Kõige rõvedam tunne on siis, kui su hingetoru justkui põleks ja vee joomine ei aita absoluutselt selle vastu.
  6. Jalka on mu elumõte hetkel, peab endale kärmelt muretsema läpptoppi, et saaks töö juures veelgi rohkem mänge vaadata, justnagu täna. :D :D (Täna olin LAV ja Prantsusmaa poolt- minu A-alagrupi lemmikud)
Aga tegelt ma nüüd lähen magama, sest lubasin seda Avele! :D

Kõik homme laulupeole, see saab olema ÄGE! :D

3 kommentaari:

Erika ütles ...

Väga huvitav, kes selle autor on?

Iiris ütles ...

Beth Moore

Anonüümne ütles ...

Amiable brief and this enter helped me alot in my college assignement. Say thank you you on your information.