6/28/2010


Liisi, ma mõtlesin sinu peale täna ja läksin kurvaks.

7 kommentaari:

M. ütles ...

Mina mõtlen tema peale ka väga tihti. Tema annab minule hoogu...

Riina ütles ...

Mina ka mõtlen palju tema peale ja oranz värv on mulle täitsa meeldima hakanud viimasel ajal...
Kallis oled I!

ave ütles ...

jee, Liis! super ilus pilt! a mõtle nüüd rõõmu asju ka ikka. Nt kuidas ta Jürgenile macis coca pähe kallas, see oli küll väga huvitav mu meelest:D

Muide me üks päev Triinuga arutlesime teemal, et kelle poolt Liis oleks jalkas..Suht sarnasele arvamusele jõudisme, et arvatavsti Liis oleks kõige luuserima poolt..ma pakkusin Põhja Koread..Triinu pakkus Itaaliat :P

Aga jah, pmst mu padi on sulle alati avatud (?) nutmiseks. (või kui nüüd mõelda, siis Tiina oma siiski, mu padi on ju Tartus )

Armastan Sind väga!

oh-happy-day ütles ...

ma ka mõtlen tema peale - mõnikord olen kurb, mõnikord rõõmus, oleneb, mille peale ma täpselt mõtlen... paar päeva tagasi nägin unes, et mina ja triin käisime koos ühes koolis, aga aasta oli just möödunud autoõnnetusest teiega, aga just paar päeva tagasi oli juhtunud uus autoõnnetus, kus sai Mare surma... ja nii me mõlemad Triinuga nutsime koolis, kuid ei tahtnud, et teised teada saaksid miks...
aga kallis oled, Iiris:)! panin täna selga selle pluusi, mis sinulgi olemas, kollane... tunnen siis, et olen sinuga ühtekas!

Mare ütles ...

Ma arvan, et see on okei:)

Heli ütles ...

Kustutasin äsja Liisi telefoninumbri ära - kahtlesin veidi enne aga ...

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.