11/09/2010

Aitab tühja panemisest!

Täna tuli mulle eriti südamesse see, et ma ei kasuta oma aega nii nagu ma tegelikult peaks. Veedan enamuse ajast oma päevast niisama aega mööda lastes ning ma otsustasin, et ma enam ei taha nii oma elu elada. Rootsis noortekonverentil rääkis Singapurist üks pastor Tan Seow How ja just sellest, et praegu on just parim aeg elada ja kuulutada oma usku teistele, sest veel pole meil nii palju kohustusi, mis meid kinni hoiavad!
Niisiis tegin nimekirja asjadest, mida ma tahan iga päev tegema hakata. Usun, et kui ma nad välja kirjutan siia, siis võin ma lausa neist peaaegu kinni pidama. ;)

  1. Hakkan lugema Piiblit korrapäraselt!!
  2. Räägin oma Issiga, kes on taevas
  3. Hakkan õppima! (anatoomia-füsiloogia eksam on juba 26.jaanuar)
  4. Veedan rohkem aega oma sõpradega ning nendega, keda ma nii hästi ei tea veel ja räägin neile, mida mu jaoks on Jeesus teinud! Mida on nagu täiega palju!!!
  5. Leian endale lõpuks ka mingi väljundi 3D-s
  6. Teen midagi ilusat heategevuse jaoks. Tahan ikka täiega mingi soki paari teha!!
  7. Pean kinni oma eelarve projektist, mis on mul suht hästi veel läinud, kui siis välja arvata see Rootsi trip! ;(
  8. Hakkan tegema kõhulihaseid ja kätekõverdusi.
No see on mu esialgne list, aga kindlasti aja jooksul see täieneb!

(pühendus kuulub sellel postil Avele, kes seda nii pikkisilmsi oodanud on ja noh kellega koos elada on nii äge! See on eriti lahe, et ta on praegu täpselt mu selja taga, kui seda posti kirjutan, aga ta ei tea, et ma temast kirjutan :D)
(PS! Rootsi keelne ülistusplaat on ikka täiega timm!)

6 kommentaari:

Riina ütles ...

väga head eesmärgid;)Jõudu ja jaksu nendest kinnipidamisel... anna siis teada kuidas nendest kinni pidamine läheb!

ave ütles ...

ha:D
Tubli oled, ma peaks ka eeskuju võtma kindlasti natuke sust.
Mul praegugi käib. Vi vill hylla...Nii, hea plaat tõepoolest! Aga mind huvitab, kuidas ma su taga küll istusin:O :P

Ps: tegin süüa, ise otsustasin mida teha:D ja jätsin sulle ka, aga ma ei tea, et äkki jõuad sa enne tagasi kui ma ära lähen, sest mul loeng hakkab alles kolmveerand viis...no eks näis siis:D

Mare ütles ...

You got out of the pit!!

M. ütles ...

I, sa oled nii tore. Aitäh!
..ja tänan ka innustamast...

oh-happy-day ütles ...

soovin edu!:)

melec ütles ...

minu kõhulihast sa eile tegid?